2013. november 11., hétfő

Virágot bárhova tehetsz...

...bár ha szeretnéd, hogy életben maradjon, mi több viruljon, akkor ki kell szolgálni legalább az alapvető igényeit.


A mézvirágot régóta szeretem, de idén találtam először színeset.
Aztán a nyár folyamán beértek, elöregedtek a tövek, de a szomszéd néni belemorzsolta a ládám szabad helyére és locsolgatta szeretettel (mi nemigen voltunk itthon). A kicsikék pár hete virágba borultak és gyengécskék ugyan, de adunk nekik még esélyt.

Polgári lakás két ablaka közötti résébe kevés kaspó fér, pedig úgy gondoltam ott a fény- és hőmérsékleti viszonyok is jól lesznek. Node 3 négyzetes kiscserép belefér pont egy lefejezett (leoldalazott) tejesdobozba, azt meg már csak álcázni kell...

Egy képen az összes "műhelytitok":


-lehetőleg nem fehér belsejű tejesdoboz tisztára mosva
  (a házikós tetejű könnyebben átalakítható, mint a tiszta hasáb)
-arasznyi cellux zárni a dobozt
-magukban használhatatlan vagy maradék fonalak
-8-as tűvel (nekem 9-10 szem)
leszedéshez horgolótű - így a zárást is megoldottam egy sorral



A 3 piros a 3-as osztású nappali ablakunkba megy, a rózsaszínes a szomszéd nénié, bár a legszebbeket már megkapta nagy kaspóban
Sajnos pont látszik, hogy a középső dobozom fehér, de kicserélem, amint lesz drapp.

Szerintem nagyon helyeske lett, érdemes kipróbálnotok!!!
Patchworkos huzattal is jól mutat:)

Nincsenek megjegyzések: