2013. február 18., hétfő

Patrikám, ha lesz egy szabad estéd...

... kötnél nekem egy új sapkát, mert a réginek nagyon kitágult a ranflija...
-szól így Anyukám - mindegy milyen, biztos akad valami fonalad...

-Persze. Milyen színűt, formájút, vastagságút kérsz?

  • biciklizni kell, védje a fülem és a homlokom
  • felül bővebb, hogy ne nyomja le a hajam (félhosszú, göndör)
  • szürke kéne egy kevés rózsaszínnel, az menne a többi ruhadarabhoz
  • csinos, de ne legyen ám rózsa, flitter, kertitörpe! (na jó, ezt az utolsót én tettem csak hozzá, de ilyesmibe fajult volna a felsorolás, ha nem szakítom félbe.
-Jó, jó Anyu, majd kitalálom.

Előkaptam kedvenc 4,5-es horgolótűmet és a pár napja jött, ilyen-olyan gyerekcélokra Barkából rendelt Drops Karisma akciós kupacot (egy sapkányi hiány még belefér a szürkébe, a rózsaszínt meg épp csak megkezdem...- gondoltam) és másnap be is dobtam a postaládába egy saját tervezésű Granny-sapkát, mielőtt még elutaztunk.



Megjöttünk.
-Milyen a sapka, Anyu?
-Átfúj a szél a lyukakon!
-Jó, gondolkodtam én is bélésen, csak már indultunk. Add vissza, megcsinálom.
Meg nem kéne sál is hozzá? Kapsz körsálat, az most menő:) és tényleg praktikus.


-De néha kapucnit is fel kell vele kötni, a körsál nem jó!
-Oké, akkor gombos lesz.

Egyszerű granny négyzetek...
Duplafalú thermo anyaggal béleltem ezt is, hogy ne bökjön, mert Anyunak parája van a gyapjútól... Pelenkaöltéssel gyöngyperlével körbevarrtam (több órányi társasjáték háttértevékenysége volt), majd összehorgoltam a két réteg "szemeit" egy sor kispálcával.
És nyitható a kapucnihoz:


A kesztyű a ráadás. Ha már csinosan akar télen biciklizni, akkor a kesztyű az alap. Hogy nézne ki egy sima kesztyűvel? :) Így lett két granny négyzetből cső, majd hosszan felfele még inkább cső, kis rózsaszín szegéllyel a kivágásoknál. Bele bundavastag bélés.

KÉSZ!



Nem hinném, hogy beleköthet bárhol, de még nem tudhatom. Igaz, magamnak még csajosabbra csináltam volna "rendes" térbeli virágokkal a közepekben, de ehhez a szürke kabátomhoz így is szívesen  felvenném, ha nem elégedett. :)

Szürke Karisma pulcsija már nem lesz a fiamnak...:)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hűűűű, nagyon klassz lett! :)

Névtelen írta...

Hűűűű, nagyon klassz lett! :)

MrsYarnart írta...

nekem is éppen ez a szó jutott eszembe: hűűűűűűűűűűűűűűű. ezt szívesen hordanám. irigylem az anyukádat!

Namata írta...

Nagyon szép !A szürke és a rózsaszín annyira jól mutat együtt !:)

Paat írta...

Köszönöm lányok! A két szín szerintem is remek, mázli hogy épp előtte rendeltem 2 féle szürkét a fiúknak és két féle rózsaszínt Virágnak, hogy ez meg az lehet még belőle. Már csak Virágnak áll a zászló:)

szaberka írta...

Hát ez pazar, és nagyon jól is áll!

Paat írta...

Szerintem is, de csak nem tarthatom meg:))))

Marikje írta...

Pati ez nagyon szép lett gratula:)

Paat írta...

Köszönöm, kedves vagy nagyon!

Persze nem hordja... A sapkát még csak-csak, ha már tombolnak a szelek. A sál között befúj a szél, a kesztyűben meg lefagy az ujjvége. Mondtam ráhorgolok, bezárom, de ha még sokáig faxnizik a kezét is hozzáhorgolom!