2012. január 24., kedd

Laminaria - 100g

Elfogyott szép lassan a második gombóc is. Mivel lövésem sincs, hogy mekkorára nyúlik blokkolás után, kicsit meg nem szeretnék, ezért megcéloztam a Blossom chart 8-szori ismétlését. 100g után pontosan 6,5 az állás. Ercsu után megyek a számolásban - ami a fonalfelhasználást illeti. Ezek szerint a nagyobbik változathoz 32% fonal kell a befejező részekhez, így a 20 dkg fonalammal megkockáztatom a 8szori ismétlést. Nagyon fog Ercsu csuklani, ha nem jön össze!!! :)))
Mindezeket persze nem azért írtam, mert magamban nem tudok gondolkozni, hanem hátha másnak is szüksége lenne arra, hogy adott fonalból meddig jut X g után:)



(A falimatricát vasárnap kreatívkodtam a gyerekekkel, olyan jó kis téli hangulata van, pedig még itt-ott levelesek a fák...)

8 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Remekül mutat a lakásnak ez a része!

ercsu27 írta...

Ercsu azokat a százalékokat az eredeti leírásból fordította, ezért kéretik inkább a tervezőnőt csuklatni! :-)

Hegemony77 írta...

Nagyon jól néz ki a falmatrica!

Paat írta...

Köszi Tündérlátta és Hegemony!
Most már nekem is nagyon tetszik; eddig zavart az üres fal (Férj így szereti/tte)...hmmm. Nyárra persze furcsa lesz..., majd kap zöld leveleket és virágokat:))) Az adventről maradt pirosak pedig lehet, hogy maradnak. Tetszenek az új kanapéval!

Paat írta...

Ercsu! Ööööööö... TE ITT! Irulok-pirulok, mint földi halandó!:)
Azért örülök a mosolygós fejecskének hogy nem értetted félre:)
S egyúttal most jól le is buktam, hogy felületesen olvastam az eredetit:)

ercsu27 írta...

Mindig szoktam jönni:-)

Paat írta...

Ezt mesés tudni:) Akkor összeszedem magam...

ercsu27 írta...

No, arra pont semmi szükség! :-)