2012. május 24., csütörtök

Nyári poncsó

A fehér bolerós ismerősnek készült ez is Barka Tengeri 100% kukorica fonalból. Már régóta szerettem volna kipróbálni. Olyan puha, hogy ha lenne még egy gyerekem, ilyenből kötnék neki az tuti! Igaz könnyen szakad, de hát nem kell rángatni!
Nagyon jól érvényesül a hullámminta, bár a saját tervezések többször futnak meglepetésbe. A 4 középszemes szaporítási vonalnál nem volt egyszerű "beszállni" a mintába, hiszen a széleken fogyasztások vannak, csak mintaközépnél szaporítunk. Így a poncsónak varázslatos formája lett: kicsit harang alakú, majd a végén horgoltam rá 2 sor Grannyt, de a hullámpúpokon szaporítottam, nem a sarkokon. Ezért inkább cakkos-köríves az alja, plusz a kért rojtok.
Ezt is megtartanám...:)

Nyári poncsó a húgomon.


S ha már itt járt a húgom fotóztam egyet a fehér boleróról: szó, mi szó, felvéve ruhadarab...:)

Fehér boleró

3 megjegyzés:

Macus írta...

Jaj, de szépek!

Namata írta...

Mindkettő nagyon szép !Ez a szép kis fehér boleró így felvéve is nagyon csini .:)

Paat írta...

Köszi mindkettőtöknek! Gyors egymásutánban készültek, meg előtte is kötöttem, így most a horgolótű forog:)