2014. november 9., vasárnap

Tadam! 40 éves takaró

Vagyis a Férj. Ő 40.
Szülinapra igazán egyedi ajándékot készítettem neki a nyári függőágyas szunyókálásokhoz:

 

40 zöld mező szerencsét hozó lóhere alakra tűzve, házikók az építőnek, lombos fák, mint az ovis jele és persze függőágyak a csillagok alatt.



Sokmindent varrtam már, takarót is eleget, de ennyire egyik sem tetszik, mint most ez. (bár az ember mindig próbálja valamilyen szempontból felülmúlni magát)
Imádom! Szerencsére ő is! Na meg egymást:)
Szinte minden elemét külön színnel és módon tűztem, kézzel, aláfordítva applikáltam a függőágyakat kis patchwork takarókkal. Kerültek rá csodás grosjean szalagok, kézi hímzéssel kiemelt ajtókáva... elégedett vagyok :)










Boldog szülinapot még egyszer, Édes!



10 megjegyzés:

Rita írta...

Varázslatos! Éljen soká!

Paat írta...

Köszöni! Meg én is:)

Hegemony77 írta...

Gyönyörű! Hihetetlen, mi munkád van benne! Azok a részletek... Nagyon szép!

Paat írta...

Köszönöm! Pont Tőled, az apró művek királynőjétől ez külön dicsértet! :)

Namata írta...

Hűűű , fantasztikusan szép , aprólékos munka lett ! Gratulálok !! :)

Névtelen írta...

Ez egyszerűen gyönyörű!

Kinga Izabella írta...

Patricia, ez egy remekmü!!! Nagyon szép lett!! Látom,´be is vált ;)

florentine írta...

Fantasztikus! Nem találok szavakat! Boldog szülinapot kívánok én is!

Paat írta...

Hú Lányok! Ilyen szakértői csapattól tripla öröm dicséretet kapni. Köszönöm szépen!

Bejus70 írta...

Egy ideje valahogy lemaradtam rólad és most csak ámulok és bámulok, főleg a takaród láttán! Csúcsszuper! Nyilvánvalóan talált és az illetékes vígan heverész alatta. :)