2013. november 13., szerda

Új adventi naptár

A régit kinőttük. 7-8 éve patchworköztem angyalos-szivecskés alapot kis számozott zsákokkal, de 3 gyereknek már csak 3 rúd PEZ, rágó, vagy mini Milka ami belefér. Igaz a nagyobbacska ajándékokat már eddig is térképes keresés útján kellett meglelniük (bátran ajánlom, nagyon szeretik)

EMS keresztszemes számok adventi naptárhoz

Bele kell húznom.
10 képet fejeztem be EMS ingyenes mintát és nagymamám örökségével dúsított régi készletemet használva, ebből gyors számolással hátra van még 14 db és még meg is kell varrnom a tasakokat. Azt találtam ki, hogy naponta egyet kiakasztok a bejárati ajtóra naponta változó ajtódíszként, ami várja haza a gyerekeimet:)  (Itt pedig mindig aznap mutatom az aktuálisat:))
Ha mindhárom megjött, leszedhetik és átkerül a galéria korlátjára, ezzel karácsonyra szép nagy díszes felület lesz.
Persze ha végzek.
Ha-ha.

6 megjegyzés:

Kinga Izabella írta...

Gyönyörü tasakok lesznek! Van türelmed!!!! Szuper ötlet, hogy az ajtóra téve várja a gyerekeket, majd szépen feldíszíttitek velük - a tatyókkal - a korlátot! Ès még nekünk is csinálsz adventi naptárat, hiszen akkor derül fény a mintára ; nap, mint nap! ;)

Paat írta...

Igen, ez a tervem, hogy Nektek is hozzak egy kis meglepit, Kedves Olvasóim:) A virtuális csokin még dolgozom...
Olyan izgatottan várom ám én is, hogy hogyan fognak kinézni, de még csak 13-at hímeztem meg. Egy-egy névnap, vagy "az új téli dzskimhez milyen sapka lesz?" témekör beelőzése igencsak meg tudja akasztani a lendületem:)

Namata írta...

Nagyon klassz !Mindig csak irigykedem a szép keresztszemesekre . :)

Paat írta...

Én meg a szêp fonásokra:-)

Rita írta...

Örülök, hogy rátaláltam a blogodra. Nagyon szép dolgokat készítesz.

Paat írta...

Köszönöm, gyere máskor is!