2013. január 22., kedd

Saját fonású türkiz boleróm

Vagyis ugye a fonalat fontam, a bolerót utána kötöttem belőle. Magamnak.
Összeszedtem az összes kékes-zöldes szalaggyapjúm, nem kártoltam össze, csak vékony csíkokra szedtem és 3 egyforma csoportba fogtam, majd megfonva 3 szálasra cérnáztam.
Már nem tudom hányas tűvel készült még novemberben, Kicsikató mintája alapján. Lehetett volna nagyobb is, ha van több fonal, de hihetetlen, mennyi fonás-idő milyen kevés kötés-időt ad:)



A fonal mesés lett és pont jó a minta is hozzá. Szeretem, sokat hordom:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hűűűű, de szép!

Namata írta...

Nagyon ügyes vagy !!Csinos lett a boleród .:)Szerintem így tanuljuk meg a fonal minden egyes centiméterét valóban megbecsülni .

Paat írta...

Köszi Patrícia! (Olyan furcsa leírni a nevemet másnak:)))

Paat írta...

Teljesen igazad van Tündi! Csak mellbevágó, hogy egy hétig fonom és pár óra alatt megkötöm:)