2013. október 25., péntek

Pénztárcák

Napok óta varrási lázban égek, és a nagyobb dolgok apropóján előkerülő amyagok és maradékok  - ahogy az lenni szokott - hozza az apróbbakat, újabb teveket. Ez utóbbiak szinte kivétel nélkül előbb készen lesznek, mint az eredeti darab:)

Vilmos náthája miatt jött velem flízt venni és rögtön lecsapott a piros, kutyás anyagra. Egy 5 éves fiúnak ugyan már mit varrnék belőle?
- Kisfiam, ebből max. egy pénztárcát tudok neked felajánlani.
- Jóóóó, az nagyon jó lesz.
Beavatás, vasalás, gyerekkel a sarkamban, majd mikor este elosontam varrni (mást persze), megjelent a megrendelő, hogy akkor most hol is van a pénztárcája. Meg ő is segít... Na, ilyen szemmel kéretik nézni, mert gyerekkel az öledben varrni kb. olyan, mint egy kézzel.
Aláfestő zene: - "Kész van már? Mikor lesz már kész?..."

Amint kész lett, hazaestett a nagyfiam az esti edzésről.
-Húú, Öcsi, ez tök jó. Anya, lehet nekem is?
Így este 9-kor még anyagokat válogatott gondos mérlegeléssel. S bár fél 10 felé más terveim lettek volna, erős sugallat érkezett az irányba, hogy ennek reggelre készen kéne lennie. Hát készen lett.


Gyerek pénztárcák


A baglyos belsejével már egész elégedett vagyok, a többi résznél is tudom már, mit csinálok másképp legközelebb, szóval tanulódaraboknak remek volt.

7 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

nagyon szemrevalók. az anyagok jópofák, a varrás is profi szerintem. szóval bárcsak tudnék én is ilyet... :)

aarkus írta...

Hát, ha a környékeden lettem volna, én is lecsaptam volna egy ilyen remek darabra, az biztos. Illetve inkább kettőre....;-)) Nagyon jók!

Paat írta...

De rendik vagytok, megható:) Pedig hát...tényleg nem mestermű. Bár úgy érzem, még 4-5 darab és belejönnék. De mindig ez van, a sokadikat viszont már nehéz hova tenni:)) Majd beveszem a "gyerekbuliba vivős" portfolióba:)))

Kinga Izabella írta...

Patrícia, a pénztárcák gyönyörüek! A baglyosra csinálom én a zenei aláfestést, jó? ;)
Ismerös a "Készen van már? Mikor lesz kész?" ! De mennyire tudnak örülni a kész darabnak, és oly nagyon ragaszkodnak is hozzá! Ez szívmelengetö .
Még sgyszer szép hétvégét!
Kinga

Névtelen írta...

Nekem nagyon tetszenek :)
Tök jó, hogy ilyeneket tudsz készíteni! Szerencsések a gyerkőceid, hogy ilyen ügyes anyukájuk van :)

Hegemony77 írta...

Nagyon klasszak lettek! Mindkettő!

Paat írta...

Jaj köszi, hát nagyon szivesen bármikor bárkinek:)