2013. október 4., péntek

Recycling a köbön

Amúgy is turkálós kinőtt Barbie-s farmernadrág 3. élete találkozott az 5-6 éveseknek méretes, majd a horgolt aljnak köszönhetően 7-8 éves korig hordható, de már így is kinőtt kedvenc póló 3. életével.
Apa ingéből készült pánttal megtoldva csodás kombináció egy csajos tornatáskához:

Farmer kislány táska

A pólót csak téglalappá varrtam és begépeltem a táskába.
Kikerültem a kedvenc ruhák elajándékozása miatti kesergést, és a tornazsák kérdés is megoldva egy időre:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Klassz lett! Hétvégén nekem is tornazsákot kell varrnom a Csöppebbnek, de szerintem én csak egy egykor szoknyának használt,majd visszabontott anyagból alkotok :)

Paat írta...

Az is jó:) Sokszor gyorsabb összedobni valamit, mint elvinni a karitaszba, majd boltozni egy újért! És ingyen van:)

Kinga Izabella írta...

Kedves Patricia,
nagyon-nagyon örülök, hogy összefutottunk! Fantasztikusan szépeket alkotsz (mint azt anno a vásáron is már megállapíthattam), és olyan jó ötleteid vannak! Azok a gyönyörü horgolt takarók!!!! Remélem gyakrabban is összefutunk majd - nem csak a neten ;)
Köszi, hogy bekukkantottál hozzám!
Szép estét!
Kinga

Paat írta...

Szia Kinga! Nagyon örülök, hogy erre tévedtél! Biztosan fogunk találkozni, mert remek felfedezés nekem is a "hasonszőrűek" közelsége. Tetszik az ízlésed:)