2013. május 23., csütörtök

Új projekt - színhalál!

Lassan lesznek elkészült mutatni valóim, (fotósra, modellre, blokkolásra várnak) így újabb fák után kezdtem kutatni, melybe a fejszém vághatnám. Alkotói válságban gombolyítottam, abból gond nem lehet. A tavaly festett Rikker-csipkefonal úgyis annyira vékony, hogy órákat emésztett fel a gombóccá változtatás.

Festés után vagányan sokszínű lett, de tudtam, hogy sokat fog szelídülni. Gombolyagban selyemcukorka színű, tetszik. De minimum két szálasan kell kötni, hogy még ebben az életben valami lehessen belőle, így pedig úgy érzem, teljesen megölik egymást a színek, csak a találkozó "szélsőségeknél" mutat valamit. Egy méterről pedig csak egy élettelen drappos massza:(
Olyan szomorú vagyok. Mit tudok csinálni? Ágyneműtartóba süllyeszteni és másba fogni...





Bár most hogy így a képeken nézem...


(Ja! És Díjat kaptam Elinortól, csak annyira lemaradtam az elmúlt hetek ablakcsere-falfestés-takarítás 3szögében, hogy netes időm nem volt és gondolkodni sem bírtam semmin Bocsi, Tündi, remélem nem haragszol! Majd holnap.)

8 megjegyzés:

sandorne0824 írta...

Nem olyan rossz szín ez,hogy elsüllyezd,próbálj egy más mintát ki.
Üdv Marcsi.

aarkus írta...

Nekem is tetszik így képen. Esetleg nem önmagával összefogni, hanem egy más fonallal, egy egyszínű szállal....?

Névtelen írta...

Szerintem nem rossz. Csak meg kell találni a hozzáillő mintát

szaberka írta...

El ne dugd! Kellemes nyári, selyemcukros szín.

Namata írta...

Szerintem is nagyon szép , el ne dugd !Finom pasztellszínek .
Dehogy haragszom Patri !Nekem elég , hogy örömmel fogadtad !:)

KicsiKató írta...

nekem is tetszik!!

Paat írta...

Annyira kedvesek vagytok, nagyon köszönöm! A minta persze nem ez lesz, még vadászom. Egy kis nyári kardigán jò lenne és még 2 szállal is elêg a fonal... Más színű társ is eszembe jutott, de olyan pókháló ez a fonal, hogy bármi bekebelezi:-) Végül is igazatok van, közelről még szép, de messziről összefolyik. Azért ki fogom próbálni és ellenállok a kendő-hívásnak nem ebből lesz a saját Laminariam:-) Azokat a szemeket 2 szállal idegölő lenne kötni... Köszi még egyszer a támogatást, igazán megmelengette a szívem:-)

Hegemony77 írta...

Szerintem is csodás a színe! Nem is kell hogy mindig élénk és határozott legyen egy színes fonal. (Én kifejezetten szeretem az ilyen tompa "ősz" színű fonalakat...) Biztosan csinos és elegáns lesz a végeredmény!