2013. május 8., szerda

Patchwork tulipánok anyák napjára

Tél végén szerettem bele ebbe a mintába és életemben először követtem egy méretezett patchwork leírást változtatás nélkül. Sőt! Az inches oldal is most jutott csak szerephez a vágólapon:) De mivel odavagyok ezekért a tulipánokért, nekiláttam és nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel. Részleteiben már mutattam, de most tadam egyben:

Tulipán asztali futó, kép és ajtódísz anyák napjára





Rutinos körkéses vágók tudják, hogy 1-2 darabnak nem jó nekilátni, így rögtön egy kertnyi tulipán született, úgy 40-50 darab. Egyenlőre csak ez a néhány szál talált kertre, de jó hagymáshoz méltóan csoportban kivárják a következő tavaszt, majd virítanak akkor:)

2 megjegyzés:

Namata írta...

Nagyon szép !Igazán sokoldalú vagy , meg kell hagyni .:)

Paat írta...

Jaj...zavarba hozol...:-) Köszi