2012. május 29., kedd

Anyák napjára

Anyukámnak készült ez a kendő, miután belerángatott a "ballagtatom az osztályom, mit vegyek fel???????" problémakörbe. Így idén virág helyetti ajándéknak egy csini meggyszínű ruhához, fekete kiegészítőkhöz feltettük az i-re a pontot ezzel a nagykendővel.


Barka Tavaszi szél fonalból kötöttem, 70% pamut, 30% gyapjú - nekem eddig a legjobb kendőfonal!
Ercsu Vénusz-stólás testmintájával készült és egy Drops modell horgolt szegélyével kerítettem körbe.
Hetek óta várom a képeket a párom gépéről, így sajnos elfelejtettem, hányas tűkkel készült:( talán 6-os...)
Remélem sokáig büszkén fogja viselni!

5 megjegyzés:

Namata írta...

Nagyon csinos , nőcis darab lett !!

Paat írta...

Köszi Tünde, én is szemezek vele. A 10 (magamnak) vett gombócból 6 maradt. Lehet, hogy magamnak is kötök egyet:)

Namata írta...

Majd muti azt is !:)Jössz 9.-én Pestre ?

Anice kötős blogja írta...

Divatos darab lett!

Paat írta...

Köszi, remélem anyunál sem a szekrény mélyén fog senyvedni:)