2011. április 29., péntek

Szétvágtam a párom ingét...

...ahogy mindig is tettem.
A férjem egy ing-fanatikus. Mentségére szóljon, nagyon jól áll neki, de a milánói Ferragao bolttól turkálókig bárhol képes vadászni. Én meg ami "kopott a nyaka, unom, nem fér a gardróbba..."indokkal leselejteződik, hát felhasználom, mert (általában) nagyon szépek.

Ez a bejegyzés egy bűnbánat tőlem egy tévedésből hullának nézett Marc&Spencer ing miatt. Vállaltam, hogy közzéteszem a szenvedését képben és szóban, hát tessék:



Az áldozat - férj komment

Vasaltam. Szoktam, havonta egyszer, vagy kétszer. Párom szerint legfeljebb egyszer. Na jó. Az esedékes havi vasaláskor félretettem a kanapéra egy inget, mert kopott volt a nyaka. Gondoltam megfordítom, egyszer már csináltam ilyet. Ha nincs a nyakban mindenféle merevítő varrva, akkor az ember felbontja, megfordítja, visszavarrja a régi varrások mentén és meg sem látszik. Csak az ember. Az ember lánya másként kezeli az ilyeneket...
A gyűrött kupac lelapult, térdeim merevek, orrszőreim szétgőzölve, kedvem mélyen ezek alatt. Elmentem körülnézni az angolokhoz (eufemisztikus elnevezés a túrkálóra, ahol brit zászló a kirakat). Fél óra sem volt, tök jó hawaii mintás inggel és egyéb kincsekkel tértem haza. De.
De a párom gyanúsan sürgölődött az ott hagyott vasalódeszka körül. Néztem, először gyanútlanul, aztán mutattam volna az ingeket, amiket találtam. Aztán gyanús lett valami. Nagyon gyanús. A kedvenc fehér ingem, a kis vékonyan csíkozott, aminek mosás után a csíkjai meghullámosodtak, és csak vasalás után lett sima, az én ingem, aminek épp csak megkopott a nyaka a közepén, ott hever darabokban, mint disznóölés végén a sonka, a szalonna, a kolbász. A tettes pedig zavartan mosolyog, mert hirtelen a lopás sarával szennyeződött be ez a fantasztikus varrászati alapanyag. Mert rájött, hogy még élt, mikor felvágta a hasát - s így a nemes ölés nemtelen lett hirtelen.

Én... én meg csak félretettem, hogy megjavítom...

Ne higgyetek nekik többi férjek, szenvedő alanyok! Ezek ilyenek, mindent megesznek, bekebeleznek, felfalnak.
Rettenetes.
:)

2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Csúúúúcs:) Hála az Addinak, hogy idetaláltam hozzád, nálad jobb szórakozás nem is kell szombat délelőttre (a munkáid is csodásak:))

Maradok!:) Szép hétvégét!

Paat írta...

Örülök Neked KicsiKató! Igyekszem rászolgálni a bizalomra:)