2013. december 4., szerda

Szarvasos van az úgy

...van az úgy, hogy valami beelőz.

Mert ugyan nyomaszt persze, hogy még 10 hímzés van hátra a naptárból és akkor a karácsonyi ajándékokról még nem is beszéltem, de ezt a szarvasos párnát MEG KELLETT CSINÁLNOM, annyira befészkelte magát az agyamba.




A kötés a nagyi örökségéből készült a kaspókhoz illően, a szép gombokat is ott leltem. Már csak egy kis filcet kellett keresnem, meg kibírnom a kézfájást, amit a 8-as tűvel másfél nap alatt a spárga minőségű fonal okozott.
Megérte. Nekem kellett.



5 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Nagyon klassz lett nagyon tetszik! És a teljes dekoráció nagyon mutatós így együtt.:)
Nem tudom hogy van időd és türelmed az adventi naptárak hímzéséhez, le a kalappal...! Szépek lettek! :)

Paat írta...

Köszönet a kedves szavakért! Korán kezdtem. Mármint a hímzést. Októberben nekifutottam, csak közbejöttek a sapka-sál igények (hú, még nem is mutattam)
Vilmos heti 2szer úszik, de sír, ha kijövök. Inkább benn maradok és hímzek:) Meg persze esténként...

MrsYarnart írta...

megérte! nagyon szép lett a nappalitok!

Paat írta...

Örülök, hogy tetszik! Majd teszek még fel képeket a többi részről is.