2012. április 6., péntek

Sült ez + az...

...tojások, bárányok, nyulak...

Szerdán a szünetet igazi alkotós nappal kezdtük. Kedvenc linzertésztánkból, megnyomorgatott pogácsaszaggatóval készültek a tojáspárok, saját baracklekvárral. Nem lett 2 egyforma:)


Aztán egy tegnapi nyári kertészkedős nap után mára kiadtam az aprónépet és nekiláttam a "nyuszi-hozta" édességnek. Idénre ugyanis nem csokinyulakat vettem, hanem sütiformát, hogy majd én fogok finom saját nyulakat sütni a gyerkőcöknek (3 saját+2 kereszt).
Az 5 forduló!
Járulékos termék 5 bárány, mert hát az ember párban süt, ha egyszer úgy van. Jó lesz a nagyszülőknek, dédiknek...



Kora reggeli piacjárás után 9-kor nekiláttam, 13-kor már vissza-vissza kellett fordulnom a spejzajtóból, hogy miért is indultam:) 14-kor bementem 10 percre leheverni. Most 17h, nemrég kapcsoltam ki a sütőt... Igaz, hülési-újratöltési szünetekben elkészült a fonott koszorúkalács és a két tortaalap, de hát akkor is...
Még egy ekkora marhát? Kivagyok. A konyha romokban (kit is lepne meg ez ilyen nap után:))

No, megyek eldugdosom a sereget a szomszédba, mielőtt megjönnek és lebukok.:)

2 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

de jó ötlet a sütött húsvéti tojás! kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!

Paat írta...

Köszönöm! Mindenkinek nagyon tetszett, a locsolók is ezt kapták, és hangulatos díszítés volt, amíg össze nem zsugorodott a sereg:) Teljesen korrektül mutattak együtt, pedig egyesével nézve voltak gyerekbetegségeik:)