2011. augusztus 2., kedd

Alku a 3 gyerekkel gyapjúfestős békéért...

...cserébe lesz rakott krumpli, ha segítenek benne:) Pici Vilmosomat gyurmázással próbáltam a konyhában mellettem féken tartani, s ezen felbuzdulva gyurmakép-versenyt hirdettem a nagyoknak dupla desszertet ígérve a nyertesnek.
Persze egy kis szedres túrókrém mindenképp tervben volt, de hát mennyivel édesebb a díj, nemes küzdelemben nyerve:) Az már csak az én dolgaimat bonyolította, hogy a túró már nem volt egészen friss, így szedres túrótorta kerekedett belőle 10szeres időigénnyel...

2 megjegyzés:

Zelnice írta...

ez valami gyönyörű! a bodzához annyit tudok hozzátenni, hogy nekem pedig szép galambszürke sikerült :-) ha igazán szép kéket szeretnél, tündérláttát kéne megkérdezni, tavaly valami elképesztő kékeket festett . a bogyósok kicsit misztikus kategória, állítólag ph-függő a végeredmény. ecet hozzáadásával is módosítható a végeredmény, meg szódabikarbónával, de egyesek szerint az nem vízálló árnyalat.sajnos többet nem tudok segíteni pillanatnyilag.

Paat írta...

Köszi, hogy idenéztél! Azt nem is mondtam, hogy az utolsó festőlébe -tanácsodra- dobtam nyers vásznat, ami khaki lett!!! Ha a család nem eszi ma meg a maradék szedret, akkor azt is kipróbálom festeni:) Köszönöm a tippeket is, elindulok arrafelé.